Результати опитування учасників освітнього процесу в Ліцеї № 8 ЛМР щодо організації та якості харчування
В опитуванні взяли участь 158 респондентів, з них майже 81 респондент – це учні 5-11-х класів, 17 респондентів – це вчителі та 60 респондентів – батьки учнів 5-11-х класів.
Результати опитування учнів 5-11 класів щодо якості харчування
В опитуванні взяли участь 81 учень.
На запитання «Чи користуєтеся Ви послугами шкільної їдальні?» 50,6% опитаних учнів харчується в ліцеї (24,7% – завжди харчуються, 25,9% – переважно харчуються), 33,3% – іноді харчуються та 16% – не харчуються.

На запитання «Якщо ви харчуєтеся в шкільній їдальні, то наскільки Ви задоволені харчуванням?» 63% опитаних осіб повністю або переважно задоволені (13,6% – повністю задоволені, 49,4% – переважно задоволені).

На запитання «Якщо Ви не харчуєтеся в шкільній їдальні, то вкажіть, будь ласка, причини» відповіли 69 учнів та учениць. Серед поширених була відповідь про те, що учень/учениця не хоче їсти, бере їжу з дому або харчується. Решта осіб вказали такі причини:
– дорого (7 відповіді);
– малі порції (3 відповіді);
– невеликий асортимент меню (1 відповідь);
– відсутність безконтактної оплати, термінал (1 відповідь).
На запитання «Ви харчуєтеся гарячим харчуванням у їдальні, чи тільки купуєте буфетну продукцію?» відповіли 75 учнів. Тільки буфетну продукцію купують 19 учнів, решта респондентів харчуються гарячим або всіма видами харчування.
Асортимент продукції, який пропонує їдальня, вважають корисним 61,7% опитаних учнів та учениць, 23,4% вважають, що їжа швидше некорисна.

На запитання, чи корисною є їжа, запропонована в меню, для учнів, які харчуються за бюджетний кошт, відповіли 29 респондентів. З них 26 осіб – їжа є корисною, 3 – їжа не є корисною в запропонованому меню.

Основними причинами, через які респонденти не задоволені харчуванням у школі, є недостатній асортимент страв, надто високі ціни, зазначили також режим харчування, а саме: дуже великі черги, не всі встигають поїсти навіть на великій перерві, розмір порції, відсутність фаст-фуду та газованих напоїв.

Результати опитування вчителів ліцею щодо якості харчування
В опитуванні взяли участь 17 працівників ліцею, з них 53% харчуються в ліцеї (41,2% – завжди харчуються та 11,8% – переважно харчуються), 41,2% – іноді й лише 5,9% не харчується.

Причинами того, що вчителі не харчуються в ліцеї є харчування вдома, беруть їжу зі собою та дієта.

На запитання «Якщо Ви харчуєтеся в шкільній їдальні, то наскільки Ви задоволені харчуванням?» 88,2% опитаних відповіли, що повністю або переважно задоволені (52,9% – повністю задоволені, 35,3% – переважно задоволені). Майже 6% респондентів відповіли, що питання харчування не стосується.

Учителі віддають перевагу переважно гарячому харчуванню.

Майже 88,3% респондентів задоволені асортиментом щоденного меню їдальні і вважають, що їжа є корисною, лише 6% – не задоволені.

Основними причинами, через які респонденти не задоволені харчуванням у ліцеї, є відсутність у меню свіжих овочів та фруктів, недостатній асортимент страв, високі ціни та не всі встигають поїсти на перерві.

Результати опитування батьків щодо якості харчування
В опитуванні взяли участь 60 батьків 5-11-х класів.

На запитання «Ваша дитина харчується в закладі освіти?» 41,6% опитаних учнів та учениць харчується в ліцеї (23,3% – завжди харчуються, 18,3% – переважно харчуються), 38,3% – іноді харчуються та 20% – не харчуються.

На запитання «Якщо Ваша дитина харчується в закладі освіти, то наскільки Ви задоволені харчуванням?» 41,7% повністю або переважно задоволені (15% повністю задоволені, 41,7% переважно задоволені). Майже 22% респондентів відповіли, що питання харчування не стосується.

На запитання «Якщо Ваша дитина не харчується в закладі освіти, то вкажіть, будь ласка, причини» відповіли 36 батьків. Серед отриманих відповідей батьки зі слів своїх дітей дали такі відповіді:
– не хоче харчуватися (4 відповіді);
– відсутність безконтактної оплати, термінал (3 відповіді);
– не встигає собі придбати їжу та з’їсти її протягом перерви через великі черги зі старшокласників (5 відповідей);
– моя дитина дуже перебірлива – (4 відповіді);
– малі порції (3 відповіді);
– невеликий асортимент меню, деколи страви холодні (10 відповідей);
– вартість (1 відповідь);
– бере їжу з дому (3 відповіді);
– не голодна/не хоче їсти (3 відповіді).
На запитання «Ваша дитина споживає гаряче харчування в їдальні, чи тільки купує буфетну продукцію?» лише 18 батьків зі слів учнів та учениць відповіли, що купують буфетну продукцію, а інші – гарячим або усіма видами харчування.

Асортимент продукції, який пропонує їдальня, вважають корисним 63,3% опитаних респондентів, лише 21,6% вважають, що їжа швидше некорисна.

Серед 15 опитаних батьків, діти яких харчуються в їдальні за бюджетні кошти, 14 вважають їжу корисною.
Серед 15 опитаних батьків, діти яких харчуються в їдальні за бюджетні кошти, 14 вважають їжу корисною.

Основними причинами, через які респонденти не задоволені харчуванням у ліцеї, є недостатній асортимент страв, високі ціни, зазначили також режим харчування, а саме: великі черги, не всі встигають поїсти на великій перерві, відсутність у меню свіжих овочів та фруктів.
